HK 온라인카지노 바카라사이트 마케팅 에이전시

온라인 카지노 업계는 지난 몇 년 동안 지속적으로 강점에서 강점으로 옮겼습니다. 2017 년에는 온라인 카지노 업계에서 수많은 새로운 컨텐츠와 새로운 방향을 제시했습니다. 2018은 전임자만큼 독특하고 흥미로운 1 년처럼 보입니다. 작년에는 주요 영화사와 연계 된 프랜차이즈 게임의 수가 급증했습니다. 이것은 새로운 플레이어를 온라인 카지노로 데려 오는 데 중요한 역할을했다고 믿어집니다.(The online casino industry has consistently moved from strength to strength over the last several years. 2017 saw a slew of new content and new directions being explored by the online casino industry. 2018 looks to be just as unique and exciting a year as its predecessor. Last year saw a surge in the number of franchised games that tied in with major cinema releases. It is believed that this played a significant role in bringing new players into online casinos.) 일부 보고서에 따르면 영국에서만 온라인 카지노가 발생하는 총 도박 수익의 3 분의 1을 차지합니다. 기술이 끊임없이 세련되면서 성장하는 온라인 도박 경험을 토대로 새로운 문과 가능성이 항상 열려 있습니다. 2018 년은 온라인 카지노 산업에있어 또 하나의 환상적인 해가 될 것으로 보입니다. 온라인 카지노 업계는 작년의 뛰어난 성과를 능가 할 수도 있습니다.(Some reports estimate that in the UK alone, online casinos account for over a third of the total gambling revenue generated. With the technology underpinning the online gambling experience constantly growing in sophistication, new doors and possibilities are being opened all the time. 2018 looks set to be another fantastic year for the online casino industry, one that might even be able to outdo last year’s stellar performance.)
다음 추세는 우리가 내년에 가장 많이 기대할 것으로 예상되는 추세입니다. 이러한 추세는 기술 측면에서의 발전과 온라인 카지노를 사용하는 지속적으로 성장하는 플레이어 기반의 요구를 반영합니다.(The following trends are the ones that we most expect to dominate over the coming year. These trends reflect both the advances being made behind the scenes in terms of technology and also the demands of the ever-growing player base who use online casinos.)
Virtual Reality(가상현실)
가상 현실 기술은 오랫동안 과학 소설의 영역에 있었으며 실제 응용 프로그램에는 제한이있었습니다. 그러나 지난 몇 년 동안, VR은 주류 의식에 들어 오기 시작했습니다. 이제는 많은 가정에서 사용할 수있는 제품이며 게임 콘솔, 컴퓨터, 스마트 폰 및 모든 장치에 사용할 수있는 가상 현실 키트가 있습니다.(Virtual reality technology has long been in the realm of science fiction, with a few limited real-world applications. In the last few years, however, VR has begun to enter mainstream consciousness. It is now something that is affordable for many homes, and there are virtual reality kits available for games consoles, computers, smartphones, any device really.) 가상 현실은 전례없는 수준의 몰입을 제공합니다. 그것은 플레이어가 실제로 게임 내부에있는 것처럼 느낄 수있게합니다. 플레이어가 행동에 몰두하고있는 더 많은 액션으로 가득 찬 게임을 위해 그러한 기술의 매력을 쉽게 볼 수 있지만 왜 카지노 게임에 그런 것을 원할 것입니까?(Virtual reality offers unprecedented levels of immersion; it allows players to actually feel like they are inside the game. It is easy to see the attraction of such technology for more action-packed games, where the player is being thrust into the action, but why would you want such a thing for casino games?)
글쎄요, 한 가지는 경험에 몰두할 수있는 레이어를 추가하는 것입니다. 온라인 카지노에서 도박을하는 많은 사람들은 실제 카지노에서 도박을하거나 - 그렇게 생각했습니다. 가상 현실은 그들에게 두 세계의 장점을 경험할 수있는 수단을 제공합니다.(Well, for one thing, it adds layers of immersion to the experience. Many people who gamble online either also gamble in an actual casino - or have thought about doing so. Virtual reality gives them a means of experiencing the best of both worlds.) 사회적 요소를 수용하는 온라인 서비스가 늘어남에 따라 가상 현실은 온라인 카지노의 플레이어가 서로 상호 작용할 수있는 새로운 가능성을 열어줍니다.(With more of our online services embracing social elements, virtual reality opens up new possibilities for allowing players in an online casino to interact with one another.)
소비자 가상 현실 제품 및 서비스 시장은 2021 년에 1,000 억 달러를 넘어 설 것으로 예상됩니다. 분명히 기술 업계의 대부분은 향후 2 년 동안 가상 현실이 매우 중요한 기술이 될 것으로 기대하고 있습니다. 가상 현실에 대한 소비자 수요는 증가하고 있지만 기술 비용은 감소하고 있습니다.(The market for consumer virtual reality products and services is estimated to exceed $100 billion by 2021. Clearly, most of the tech world is expecting virtual reality to become a vitally important technology over the next couple of years. Consumer demand for virtual reality is increasing while the cost of technology decreases.)
Live Gaming(라이브게임)
트 위치 란 전 세계의 다른 시청자에게 게임을하는 장면을 스트리밍 할 수있는 온라인 게임 플랫폼입니다. 트 위치는 놀랍게도 인기있는 플랫폼으로 입증되었습니다. 게임 세션을 스트리밍하려는 사람이라면 누구든지 서비스를받을 수있게되었습니다.(Twitch is an online gaming platform that allows users to stream footage of themselves playing games to other viewers from around the world. Twitch has proven to be a phenomenally popular platform; it has become to go-to service for anyone who wants to stream their gaming sessions.) 이 사이트의 인기는 최근 몇 년 동안 폭발적으로 증가했습니다. 다른 사람들이 게임을하는 것을 보는 것은 오랜만입니다. 이 개념의 엄청난 성공을 감안할 때, 온라인 카지노 업계가 시도하지 않을 것이라 생각하는 것은 터무니없는 것처럼 보입니다.(The site’s popularity has exploded in recent years. Watching other people playing games is a pastime which has become popular beyond anyone’s wildest expectations. Given the prodigious success of the concept, it seems absurd to think that the online casino industry wouldn’t try and capitalize on it as well.) 지난 몇 년 동안 온라인 카지노 테이블에서 라이브 딜러 경향이 나타났습니다. 이러한 추세는 계속 될뿐만 아니라 온라인 카지노가 라이브 게임을 활용할 수있는 새로운 방법을 모색하기 시작할 것입니다.(Over the last few years, a trend for live dealers at the tables of online casinos has emerged. Not only does this trend look set to continue, but it is likely that online casinos will start finding new ways to make use of live gaming.)
Skills-Based Games( 기술 기반 게임)
전통적으로 카지노 게임은 운에 관한 것이 었습니다. 아이디어는 선수들이 수학과 통계에 맞지 않는다는 것입니다. 물론, 몇몇 드문 경우를 제외하고는 이러한 통계가 집안에서 유리하기 때문에 플레이어가 이기기가 더 어려워집니다. 당연히 이것은 고의적입니다. 카지노는 결국 플레이어가 너무 자주 우승하는 것을 원하지 않습니다!(Traditionally, casino games have been about luck and nothing more. The idea is that players are pitted against mathematics and statistics. Of course, these statistics – other than a few rare exceptions – are in the house’s favour, making it harder for players to win. Naturally, this is deliberate; the casino doesn’t want players winning too often, after all!) 그러나 우연히 기회를 기반으로하지 않는 게임도 있습니다. 예를 들어, 포커에서는 최고 수준에서 경쟁하기 위해 플레이어가 마스터해야하는 여러 기술이 있습니다. 수학자와 통계 학자를 비롯한 다양한 학계의 게임 유형에 상당한 관심이있었습니다. 플레이어가 도박의 기회 측면을 극복 할 수 있도록 전략을 세우는 것의 유혹은 많은 사람들이 저항하는 데 너무 큰 것으로 입증되었습니다.(There are some games, however, which are not entirely based upon chance. In poker, for example, there are a number of techniques that players must master in order to compete at the highest levels. There has been considerable interest in these types of games from various academics, including mathematicians and statisticians. The allure of devising a strategy to supposedly allow players to overcome the chance aspect of gambling has proven too great for many to resist.) 결과적으로, 기술 기반 카지노 게임은 온라인과 오프라인 카지노 모두에서 인기를 얻고있는 추세를 지속하고 있습니다.(As a result, skill-based casino games are experiencing a sustained rise in popularity, a trend which is being seen in both online and offline casinos.) Security( 보안 )
페이스 북에 관한 최근의 사건은 소비자의 개인 정보가 온라인 상에 얼마나 취약한지를 다시 한 번 강조했다. 점차적으로, 우리 사회는 점점 더 사이버 보안과 데이터 프라이버시를 의식하게됩니다. 그 결과 서비스 제공 업체가 고객의 보안을 심각하게 보장해야한다는 압력이 더 커졌습니다.(Recent events concerning Facebook have once again highlighted to consumers just how vulnerable their personal data is online. Gradually, our society is becoming more and more conscious of cybersecurity and data privacy. The result is that there is much more pressure on service providers to ensure that they are taking their customer’s security seriously.) 플레이어가 특히 낮은 품질이나 사기성 온라인 카지노를 피할 수있게 도와주는 Casinos Killer와 같은 많은 웹 사이트가 있습니다. 이것은 플레이어가 보안에 대한 자신감을 갖게하는 데 유용하지만 더 많은 작업을 수행해야합니다.(There are a number of websites such as Casinos Killer which help players to avoid any particularly low quality, or even fraudulent, online casinos. This is great for making players feel more confident about security, but more still needs to be done.) 금년도에는 온라인 도박에 대한 방향에 보안과 데이터가 훨씬 더 중요한 역할을하게 될 것입니다. 온라인 카지노는 플레이어의 데이터를 안전하고 안전하게 유지하기위한 노력을 입증 할 수 있어야합니다.(Over the course of this year, we will see security and data playing much more prominent roles in the direction that online gambling will take. It is imperative that online casinos are able to demonstrate their commitment to keeping their player’s data safe and secure.) Gamification( 감정 )
온라인 카지노 게임을하는 플레이어에게는 돈을 벌 수있는 잠재력이 분명히 있지만, 게임 개발자와 운영자는 온라인 카지노 게임을 전통적인 디지털 게임처럼 느낄 수있는 방법을 찾고 있습니다. 그렇게함으로써 그들은 다른 유형의 플레이어를 끌어 들이고 사용자 기반을 확대하기를 희망합니다.(The potential of winning money is obviously the main attraction for players who play online casino games, but increasingly, game developers and operators have been looking for ways to make their online casino games feel more like traditional digital games. In doing so, they are hoping to attract players of different types and expand their user base.) 이 경향은 작년에 본격적으로 시작되었습니다. 지금까지의 모든 징후는 그것이 성공으로 입증 된 것입니다. 플레이어가 새로운 방식으로 또는 다른 방식으로 서로 경쟁 할 수 있도록 리더 보드를 허용하는지 여부에 관계없이 우리는 곧 전통적인 컴퓨터 게임과 다른 방식으로 플레이어를 가라 앉히는 게임을 보게 될 것입니다.(This trend began in earnest last year; every indication so far is that it has proven to be a success. Whether it is allowing leaderboards, so that players can compete with one another in new ways, or something different, we may also soon see games that immerse the player in the way that traditional computer games do not.) 이들은 내년에 온라인 카지노 공업을 지배하기 위하여 놓이는 주요 추세이다. 이 분야의 발전을 위해 면밀히 관찰하십시오.(These are the main trends that look set to dominate the online casino industry over the next year. Watch closely for further developments in these areas.)